Maybelline İnstant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer

Herkese Merhaba!
Bugün sizlere uzun süredir merak ettiğim ve deneme şansı bulduğum Maybelline'in Age Rewind serisinden sünger uçlu meşhur kapatıcısını anlatacağım.
Maybelline'in şişirme ürünlerini ülkemize tanıtıp,gerçekten başarılı ürünlerini getirmemesine akıl sır erdiremiyorum.Gerek Fit me serisi,gerekse Age Rewind kapatıcıları oldukça başarılı iş çıkaran ve fiyat-performans açısından cep yakmayan ürünler.Umarım ülkemize gelir diyerek devam ediyorum..
Ürünün başlığı hayli ilginç.Çok yumuşak sünger bir aplikatöre,aşağısındaki pembe halkayı çevirerek ürünü gönderiyor ve bu sayede kullanabiliyorsunuz.Bu kadar dolaylı yoldan ulaşan kapatıcının performansı açıkcası beni kuşkulandırıyordu.Ama sonuç inanılmaz ! Ürün çok ince yapılı fakat bu inceliği yüksek kapatıcılıkla harmanlaması beni çok memnun etti.Kapatıcıyı sadece göz altlarına yerleştirip parmaklarınızla pıt pıt yaparak cilde oturtuyorsunuz.Ürün kendi kendini yediriyor diyebilirim.Ayrıca Goji meyvesi ve Haloxl sayesinde de göz altlarını besliyor.Ben bu ürünle herhangi bir nemlendirici göz kremi kullanmıyorum.Haftalardır yüzüme sürdüğüm tek ürün bu kapatıcı.Elim başka hiçbir ürüne gitmiyor.Bendeki rengi Honey Miel.Biraz koyu ve pembe alt tonlu fakat elinize veya gözlerinize sürdüğünüzde hiç pembe durmuyor.
Aşağıda hem uygulanmış hem de dağıtılmış halini bulabilirsiniz.

Çok doğal duruşlu,saten bitişli ve kalıcı bir kapatıcı arıyorsanız,çeşitli instagram sitelerinden bu ürüne ulaşabilirsiniz.Ben Amerika'da yaşayan erkek arkadaşımın teyzesi vasıtasıyla ulaştım,bulmuşken tonla ürün sipaiş ettim :)
Kendinize çok iyi bakın,hoşçakalın !
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)