Maybelline Brow Drama/Essence Clear Brow Gel-Belgrad Alışverişim

Merhaba !
Şu hayatta sanırım en sevdiğim şeylerden biri kaşlarımı sabitlemek :) Bazen o kadar düşük oluyorlar ki hiçbir ürünle istediğim sabitlemeyi yakalayamıyorum.
Ancak sanırım kaşlarım için mükemmel kombinasyonu buldum,bırakmaya da hiç niyetim yok :)
Ülkemizde olmadığına lanetler yağdırdığım bir ürün ve onunla neredeyse aynı performansı gösteren bir diğer ürünle karşınızdayım.Maybelline'in Brow Drama kaş jeli,en yumuşak ve düşük kaşları bile tek harekette kaldırıyor ve gün boyu sabitliyor.Renk konusunda skalalarını dar bulsam da bendeki Medium Brown rengi kaşıma çok renk vermeden istediğim sabitlemeyi sağlıyor.Sırbistan'da fiyatını çok çok düşük görünce de saldırıp torunlarıma yetecek kadar stokladım :)

Essence'in kaş jelini de bazen hiç makyaj yapmak istemediğim günlerde,veya çok dumanlı bir göz makyajı yaptığım zamanlarda kaşlarımda çok fazla pigment istemediğim zamanlarda kullanıyorum.Önceden de bahsettiğim gibi kaşımda dökülme veya renk sıkıntısı yok,bu yüzden istediğim sadece ''Model-Brow'' görüntüsünü yakalamak.Bu ikisinin karışımı da tüm ihtiyaçlarımı karşıladı :)
Hepinizi çok öpüyorum,umarım faydalı bir yazı olur.
Sevgiler,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)