Golden Rose Matte Lipstick Crayon/Belgrad Alışverişim

Merhaba!
Belgrad'daki Lilly Eczanesi'ni gidenler mutlaka duymuştur.Hem kozmetik hem de cilt bakımı konusundan oldukça geniş repertuarlı ve uygun fiyatlın olan bu mağazada yaptığım çıkarmadan önceki yazılarımdan birinde bahsetmiştim :)
Mağazada Golden Rose markasını görünce Türkiye ile fiyat mukayesesine girdim ve kesinlikle kazanan Lilly oldu.Üzgünüm :(
Fiyatları inanılmaz ucuzdu.Velvet Matte serisi rujları ülkemiz fiyatıyla 4 liraya denk gelince ben de kaçırmadan birkaç parça almak istedim.
 Velvet Matte serisinden rujların hepsini deneyimlediğim için bu sefer de Crayon kalem rujlarını denemek istedim.Yapılarını daha yumuşak ve kalıcı bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim.Saten gibi uygulanıyor fakat kalıcılığı çok çok başarılı.Bendeki renkleri 01 ve 21 numara.

Üstteki 21 numara,içinde bolca kahve bulunan bir bordo rengi.Bu aralar yaz kış elim bu tonlara gittiğinden çokça tüketiyorum böyle renkleri.Yapıları Mac'in saten bitişli rujlarına çok benziyor.Muhtemelen birkaç muadil yazısı gelebilir :)
Alttaki 01 numara ise içinde kiremit rengi bulunan bir pembe.Ancak dudakta çok daha koyu duruyor.Kendimi korumama rağmen çok hızlı bronzlaştığım için bu renk bende daha çok nude duruyor.
Fiyatları çok komikti.Tanesi 3 liraya geliyordu.Ülkemizde de www.cosmetica.com adresinden bulabilirsiniz.
Sevgiler,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)