Essence Wake Up Spring Allık/Belgrad Alışverişim

Merhaba!
Essence'i sevmeyen var mıdır acaba?Hem ürünleri oldukça başarılı,hem de fiyatları çok uygun.Ben bayılarak kullanıyordum ki,gerçekten gönlümü fetheden bir allığını buldum.Sevgim daha da arttı :)
Wake up Spring allığı,içinde minik ışıltılar barındıran,şeftali-pembe arası çok canlı bir renk.Tüm cilt tiplerine uyacağını düşünüyorum çünkü rengi çok garip.Her ciltte farklı duruyor.Bende daha şeftalimsi durdu ancak daha beyaz tenlilerde daha pembe duracaktır.
Kokusu çok güzel.Büyük bir fırçayla yanaklarınıza uyguluyorsunuz ve gün içinde asla yerinden oynamıyor.Yumuşacık bir yapısı var.Ellerinizle dahi uygulama kolaylığı sağlıyor.
Çok yakında Türkiye'de bu seriyi göreceğiz.Bendeki rengi 01 Hello Sunshine.Tam anlamıyla yazı hatırlatan bir allık.
Allık kısmının altındaki kapaklı bölmede de çok sevimli bir motto yazıyor ve ayna mevcut.Çok çok cici bir paketi var.Umarım kullanma fırsatı yakalarsınız.Fiyatı 6 ya da 7 liraya tekabül ediyor.
Hepinizi öpüyorum!
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)