Stoklayın ! - Watsons Superdrug Cruelty-Free Şampuanlar

Herkese merhaba,gecenin geç bir vaktinde sizinle paylaşmadan uyuyamadığım şeyler var :)
Daha önceki yazılarımdan birinde uygun fiyatlı vegan şampuan arayışımı ve Watsons'ta buluşumun hikayesini paylaşmıştım.
Bugün de tamamen ihtiyaca dayalı bir Watson's ziyareti gerçekleştirdim.Uzun süredir kullandığım ve çok memnun olduğum Superdrug markasına ait şampuanların hemen hemen tüm çeşitlerini kullandım ve oldukça memnun kaldım.Bugün de gözlerim raflarda şampuanımı ararken raflarda olmadığını farkettim ve görevli bayandan yardım istedim.Kendisi de bana hayatımda belki de en çok şaşırdığım bilgiyi verdi:
''O şampuanların etiketleriyle ilgili bir basım hatası olduğu için yenilemeye gitti.Elimizde kalan tüm şampuanlar ise 0.99 kuruş.Dilerseniz depodan hemen getirebilirim.''
En sevdiğim şampuan sadece 1 lira ! Bunu duyunca görevli bayanla bayağı gülüştük.Ben de yakında yurtdışı seyahatine çıkacağım için sadece beş tane istedim.Ve hayatımun belki de en uygun fiyatlı şampuan alışverişini yaptım :)



Her zaman kullandığım yıpranmış saçlar için olan,ahududu ve macadamia fındığı özlü şampuandan üç adet,belki anneme de alıştırırım diye onun saçlarına uygun olan hindistan cevizi ve bademli olanından iki adet aldım.Bu aralar üzerimde bir şans var ama,hadi hayırlısı :)
Umarım bu yazıyı hemen okuyup,şampuanı deneyip yedekleme şansınız olur.
Hepinizi kocaman öpüyorum,iyi geceleeer!
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)