Maybelline Lash Sensational Maskara

Selam !
Maybelline'in şişirilen gereksiz ürünleri gibi gerçekten başarılı ve dört gözle beklediğim ürünleri de yavaşça ülkemizde yerini almaya başladı.Sert bir giriş yaptım fakat gerek Baby Lips olsun,gerekse Blush Nudes far paleti olsun çok fazla şişirildi ve ben bu popüler kültüre mal olan ürünlerden hiç bir zaman haz etmiyorum.Gelelim son bir yıldır favorim olan bu rimelin artılarına ve eksilerine;
Yaklaşık bir yıldır diyorum,çünkü bu rimeli Türkiye'ye gelmeden çok önce keşfetmiş ve kullanmaya başlamıştım.Makyaj masama taa Amerika'lardan katılıyordu kendisi :)
Fırçasının bir tarafı kısa ve sık,diğer tarafı ise tombul ve taraklı.Sürmeye kısa taraftan başladığınız zaman kirpiklerinize önce dolgunluk kazandırıyor,taraklı kısmı ise dolgunluğunu bozmadan uzunluk kazandırıyor.Bu iki aşamalı oluşundan mıdır,yoksa topak topak yapmadan takma kirpik etkisi vermesinden midir bilemiyorum ama,yıllardır elim başka hiçbir rimele gitmez oldu.

Hep artılarından bahsettim,Peki İdil,bu kadar övdüğün bu rimelin eksileri yok mu? Olmaz mı..Hayatta ne kusursuz ki Lash Sensational kusursuz olsun :) Kirpikten zor çıkıyor.Bu ürünün tek eksisi bu.Mutlaka çift fazlı bir makyaj temizleyicisine ihtiyacınız var.Onun dışında sıcak suyla duşta rahatça çıkarabilirsiniz.Bu kirpikten zor çıkma etkisi beraberinde kirpik dökmeye yol açmıyor.Son olarak belirtmek istedim.
Tombik bileklerim kapatmasaydı,çantanın mottosunu görebilirdiniz :) Bugün maskaram bittiği için hemen yenisini almak istedim.Watsons'ta rimelle birlikte bu güzel mi güzel,üzerinde ''Benim kirpiklerin seninkilerden daha güzel'' yazan makyaj çantasını hediye ediyorlar.İndirimde yakalarsanız 15 lira civarına düşebiliyor,ben bugün 20 liraya aldım.
Umarım siz de benim gibi bu maskarayı beğenmişsinizdir.Hepinizi kocaman öpüyorum..
Sevgiler,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)