Günün Makyajı/Dumanlı Göz-Nude Dudak

Merhaba,keyifli pazarlar !
Bugünkü makyajımı ve kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.Hem gündüz hem geceye uyarlanabilecek,sadece siyah göz kalemi kullanarak yapılmış dumanlı bir göz makyajı,uzun ve hacimli kirpikler,oldukça sade ve boş bırakılmış bir ten,hafif bir kontür ve nude dudak.Yaz gecelerine oldukça uyacak bu makyajı siz de oldukça kolay şekilde yapabilirsiniz.
Gelelim kullandığım ürünlere;
Cildimi temizleyip güneş koruyucu kremimi sürdükten sonra Loreal Paris'in Skin Perfection serumunu cildime tampon hareketlerle uyguladım.Daha sonra sadece göz altlarıma ve ufak tefek renk eşitsizliği olan yerlere Maybelline Fit Me kapatıcısının 25 numaralı rengini uyguladım.Turuncu alt tonlu bir kapatıcı olduğundan cildime fondöten gibi de kullanabiliyorum.Kapatıcımı Xp Cosmetics'in inanılmaz yumuşak ve başarılı sık kıllı kontür fırçasıyla uyguladım.Kapatıcının yapısı pudralı olduğundan cildimi ya da göz altımı pudrayla sabitlemedim.
Bahama Mama bronzerı kullanarak belli belirsiz bir kontür yaptım ve h&m'in Golden Honey isimli daha sıcak tonlarda olan bronzerıyla yanaklarımı ve anlımı ısıttım.
Gelelim gözlere.Emily'nin siyah göz kalemiyle gözlerimin bitiş kısmına alelade kalın bir çizgi çektim ve bu çizgiyi göz kapağımın yarısına kadar getirdim.Küçük bir c gibi düşünebilirsiniz.Mac'in 217 numaralı fırçasıyla çizdiğim siyah çizgiyi dağıttım ve Maybelline'in Lash Sensational maskarasını tek kat uyguladım.Son olarak Mac'in Honey Love isimli mat rujunu sürdüm ve makyajım bitti :)

Umarım beğenmişsinizdir,herkese mutlu pazarlar diliyorum,hoşçakalın!
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)