Superdrug Revitalising-Refreshing Şampuan/Veganlar için Uygun Fiyatlı Şampuan Önerisi

Herkese merhaba!
Watsons'larda satılan Superdrug markasını hepiniz biliyorsunuzdur.Bu markaya karşı önyargılarımın olmasının sebebi ilk olarak fiyatlarının ciddi düşük olması.Haliyle denemeye korkuyordum.Ancak bir arkadaşımın veganlar için uygun fiyatlı şampuan arayışına katıldım ve seriden birkaç farklı şampuan denedim.Sonuç:
Mü-kem-mel.Sen hem vejeteryanlar ve veganlar için doğal içerikli bir şampuan yap,hem bunlar hayvanlar üzerinde test edilmesin,hem etikette yazan her etkiyi saçta göster,hem 3.90 ol,hem de gel benim gibi şampuan konusunda katı kuralları olan yağlı saçlı bir kadının saç bakım rutininin ortasına otur!
Şu an iki şişe gördüğünüze aldanmayın.Abartmıyorum yaklaşık on şişe bitirdim ve bir şişeyi nerdeyde bir aya yakın kullandım.400 ml ve çok bereketli bir ürün.Şeffaf olduğu için saçınızı arındırdığını anlayabiliyorsunuz.Duştan çıkarken saçlarınız gıcır gıcır olmuş oluyor fakat kuruttuktan sonra inanılmaz bir hacim ve parlaklık veriyor.İlk olarak kirazlı olanını kullandım ve çok memnun kaldım.Şuan elmalı-çay ağaçlı olanı (yağlı saçlar için) ve ahududu-macedemia fındıklısını (boyalı saçlar için) dönüşümlü kullanıyorum.Etrafımda kim varsa hepsinin şampuanını değiştirdim ve servet ödeyenler bile arayıp teşekkür ediyorlar :)
Umarım siz de deneyip benim kadar memnun kalırsınız..
Kocaman öptüm,
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarını esirgeme lütfen :)